Tracking onderzoek

Customer Experience
KPI dashboarding

Monitoren, interpreteren, leren en verbeteren is een proces dat je als organisatie continu moet blijven herhalen om je klantbeleving op top niveau te houden. Om dit goed te kunnen doen heb je de juiste data op het juiste moment nodig. Customer Experience KPI dashboarding & monitoring speelt hierin een belangrijke rol.

Levert minimaal 15 verbeterpunten op

Binnen 3 weken

Vanaf €1.900 (excl. BTW)

Een goede Customer Experience (CX) hangt van heel veel facetten af. Niet alleen van klantbeleving, zoals je misschien zou verwachten. Ook medewerkersbetrokkenheid is van belang, net als je positie ten opzichte van concurrenten. Al deze facetten samen zorgen voor de ultieme Customer Experience. Om deze te verbeteren moet je eerst weten waar je als organisatie staat. Hiervoor is uitgebreid en structureel tracking onderzoek een eerste, heel belangrijke stap.

KPI dashboarding en monitoring geeft je sturing als je wil verbeteren, maar niet weet waar je moet beginnen. Het zorgt voor verbinding: met medewerkers die samen kunnen werken aan verbetering, en met klanten die jou in begrijpelijke taal vertellen hoe ze jouw dienstverlening ervaren en op welke punten verbetering mogelijk is. Door alle verzamelde informatie samen te voegen in een overzichtelijk dashboard creëer je structuur en kun je veel eenvoudiger gaan sturen op verbetering.

Customer Experience KPI’s bepalen is lastig! Wat wil je precies weten van je klanten? En op welke punten kun je ook echt resultaat behalen? Natuurlijk zijn er ‘harde KPI’s’ te meten, zoals NPS, CES of CAS, maar het is niet verstandig om hier alles aan op te hangen. Ook zachtere KPI’s zoals tevredenheid en imago zijn belangrijk. Wij helpen je graag bij het bepalen van de juiste CX KPI’s voor jouw organisatie.

Kies organisatieinzicht

Het tracking onderzoek van OIZ helpt je om belangrijke customer experience (CX) KPI’s zoals bekendheid, tevredenheid, Net Promoter Score (NPS), Customer Effort Score (CES), Customer Advocacy Score (CAS) en het imago van jouw organisatie te monitoren én te verbeteren. We rapporteren de resultaten van onze (semi-)continue metingen in heldere en gebruiksvriendelijke KPI dashboards. Uiteraard brengen we – als benchmark – de positie van jouw belangrijkste concurrenten in beeld. Onze driver analyses maken duidelijk waar de belangrijkste kansen liggen voor verbetering op basis van de gekozen KPI’s.

Hoe werkt tracking onderzoek?

Wij ontzorgen jou en je collega’s in alle stappen van het onderzoeksproces. De resultaten van de Customer Experience monitoring zijn direct beschikbaar in een online dashboard dat inzicht geeft in je KPI’s en hoe je die kunt verbeteren. Onze rapportages zijn begrijpelijk en kunnen door iedereen in een organisatie, van management tot medewerkers, gebruikt worden.

Onderzoeken en ontzorgen, dat is wat we doen

Wij ontzorgen jou en je collega’s in alle facetten van het onderzoeksproces. Samen met jou bepalen we de onderzoeksopzet en welke inzichten het onderzoek moet opleveren. Vervolgens stellen wij een korte, gebruiksvriendelijke vragenlijst op, die we voorleggen aan jouw klanten. Natuurlijk zorgen we ervoor dat het onderzoek representatief is voor al je klanten. De resultaten van het onderzoek rapporteren we in een online dashboard. We stellen begrijpelijke rapportages op die door iedereen gebruikt kunnen worden en gespecificeerd kunnen worden op directeur-, manager- en medewerkerniveau. In het dashboard focussen we op de belangrijkste punten en concrete verbeteracties, zodat je hier meteen mee aan de slag kunt.

Meer informatie over dit product?

Interesse in een demo?

Deze klanten gingen je voor

Wij helpen je graag verder

Benieuwd naar hoe wij jou en jouw collega’s in alle facetten van het onderzoeksproces door middel van concrete verbeteracties kunnen ontzorgen? Heb je vragen, of wil je misschien gewoon even kennismaken?

 

Neem dan contact met ons op!

EvertWeb

Evert Webers

CecileWeb

Cecile van Sambeek

Hebben we je interesse gewekt?

Logo_OIZ_groen-removebg-preview (1)
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.

Evert Webers

Heb je vragen of kan ik ergens anders mee helpen? Bel of mail gerust!

06-24721399

e.webers@etil.nl

Cecile van Sambeek

Heb je vragen of kan ik ergens anders mee helpen? Bel of mail gerust!

06-21867017

c.vansambeek@etil.nl

Demo aanvraag

Wil je meer te weten komen over onze oplossingen? Vraag een demo aan! We laten graag zien wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Informatie opvragen

Wil je graag wat meer weten over een bepaalde oplossing, of heb je een specifieke vraag? Laat hieronder een bericht achter en we komen zo snel mogelijk op je vraag terug!