NPS onderzoek

NPS, CES en CAS onderzoek

Meten is weten! Om waardevol onderzoek te kunnen doen naar klantbeleving is het belangrijk om de juiste KPI’s te kiezen. Binnen veel organisaties is de Net Promoter Score (NPS) een belangrijke KPI, net zoals de Customer Effort Score (CES), Customer Advocacy Score (CAS) en loyaliteit en tevredenheid.

Levert minimaal 15 verbeterpunten op

Binnen 3 weken

Vanaf €1.900 (excl. BTW)

Klanttevredenheid is geen statisch begrip. Een klanttevredenheidsonderzoek is een nulmeting van waaruit je kunt gaan verbeteren. Het is een lopend proces waarbij alle medewerkers uit een organisatie betrokken moeten worden. Om te controleren of jouw inspanningen en die van je team  ook daadwerkelijk resultaat opleveren is het waardevol om klanttevredenheid regelmatig te blijven meten. Alleen zo weet je hoe je het als organisatie doet.

Voordat je jouw dienstverlening gaat verbeteren is het zaak om precies in kaart te brengen welke reis jouw klanten en prospects afleggen voordat ze bij jou aan boord komen. Een Customer Journey onderzoek helpt je hierbij. Uit dit klantreis onderzoek komen concrete verbeterpunten waar je als organisatie direct mee aan de slag kunt. Neem alle betrokken medewerkers mee in dit proces, alleen zo bereik je een optimaal resultaat.

Een Customer Journey Map geeft je een visuele weergave van het klantverhaal en zijn of haar ervaring aan de hand van touchpoints. Mapping zorgt ervoor dat je in één oogopslag kunt zien hoe je doelgroep zich in de Customer Journey gedraagt en wat jouw klanten voelen en beleven.

Kies organisatieinzicht

OIZ helpt je bij het bepalen van de belangrijkste KPI’s voor jouw organisatie, deze metrics kostenefficiënt en betrouwbaar te meten, én inzicht te krijgen in hoe je deze KPI’s kunt verhogen.

Hoe werkt onderzoek naar NPS, CES, CAS en andere KPI's?

Samen met jou bepalen we welke KPI’s er gemeten moeten worden, en hoe dat zo efficiënt mogelijk uitgevoerd kan worden. We richten de vragenlijst en rapportage zo in dat je inzicht krijgt in de sterke punten van jouw organisatie, en de verbeterpunten. De rapportage bevat een overzicht van praktische verbeteracties waarmee je de KPI’s kunt verhogen. Hierbij geven we ook een prioritering aan.

Onderzoeken en ontzorgen, dat is wat we doen

Wij ontzorgen jou en je collega’s in alle facetten van het onderzoeksproces. Samen met jou bepalen we de onderzoeksopzet en welke inzichten het onderzoek moet opleveren. Vervolgens stellen wij een korte, gebruiksvriendelijke vragenlijst op, die we voorleggen aan jouw doelgroep. Natuurlijk zorgen we ervoor dat het onderzoek representatief is. De resultaten van het onderzoek rapporteren we in een online dashboard. We stellen begrijpelijke rapportages op die door iedereen gebruikt worden, specifiek voor directeur, manager en medewerker. In het dashboard focussen we op de belangrijkste punten en concrete verbeteracties, zodat je hier meteen mee aan de slag kunt.

Meer informatie over dit product?

Interesse in een demo?

Deze klanten gingen je voor

Wij helpen je graag verder

Benieuwd naar hoe wij jouw organisatie kunnen helpen met het bepalen én verhogen van de belangrijkste KPI’s op een kostenefficiënte en betrouwbare manier? Heb je vragen, of wil je misschien gewoon even kennismaken? 

Neem dan contact met ons op!

EvertWeb

Evert Webers

CecileWeb

Cecile van Sambeek

Hebben we je interesse gewekt?

Logo_OIZ_groen-removebg-preview (1)
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.

Evert Webers

Heb je vragen of kan ik ergens anders mee helpen? Bel of mail gerust!

06-24721399

e.webers@etil.nl

Cecile van Sambeek

Heb je vragen of kan ik ergens anders mee helpen? Bel of mail gerust!

06-21867017

c.vansambeek@etil.nl

Demo aanvraag

Wil je meer te weten komen over onze oplossingen? Vraag een demo aan! We laten graag zien wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Informatie opvragen

Wil je graag wat meer weten over een bepaalde oplossing, of heb je een specifieke vraag? Laat hieronder een bericht achter en we komen zo snel mogelijk op je vraag terug!