Beter zicht op tevredenheid van zorgmedewerkers

Beter zicht op tevredenheid van zorgmedewerkers

Medewerkertevredenheidsonderzoek voor zorgorganisatie Envida

Zorgorganisatie Envida zet het medewerkertevredenheidsonderzoek van OrganisatieInZicht actief in als oplossing om nog beter te kunnen sturen op de tevredenheid en betrokkenheid van zorgmedewerkers. Met een Net Promoter Score (NPS) van +27 is Envida in de woorden van Guido Sauren, directeur human resources,  goed op weg om een ‘gaaf merk’ te worden voor haar medewerkers. 38% van de respondenten geeft Envida een 9 of 10, en beveelt de organisatie daarmee aan bij anderen als werkgever. Guido Sauren schreef er een interessante bijdrage over op LinkedIn.

Hogere tevredenheid, betrokkenheid en productiviteit

Betrokken en tevreden medewerkers zijn de belangrijkste factoren in het succes van organisaties. Hoge betrokkenheid en tevredenheid hangen samen met betere resultaten, een hogere productiviteit en minder verzuim. Met de impact van het coronavirus zijn thema’s als werkdruk, belastbaarheid en ziekteverzuim in de zorg urgenter dan ooit. Het is daarom des te belangrijker om goed inzicht te krijgen in hoe medewerkers zich voelen en hoe zij hun werk beleven.

Tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers kunnen door middel van de juiste inverventies worden verbeterd. Medewerkerstevredenheidsonderzoek helpt snel en accuraat inzicht te krijgen in de tevredenheid en betrokkenheid van uw medewerkers en hoe deze kunnen worden verbeterd. Wil jij ook inzicht in de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers in jouw organisatie? Neem contact met ons op om te horen wat we voor jou kunnen betekenen!

Geschreven door

Delen op

Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook

Hebben we je interesse gewekt?

Logo_OIZ_groen-removebg-preview (1)
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.

Demo aanvraag

Wil je meer te weten komen over onze oplossingen? Vraag een demo aan! We laten graag zien wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.